همان طور که می دانید امروزه یکی از بهترین روش های بازاریابی کردن بازاریابی با استفاده از ویدیو است. به عبارت دیگر تولید محتوای ویدیویی برای بازاریابی کردن یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که با استفاده از آن می تواند کیفیت بازاریابی را به میزان زیادی افزایش داد. بنابراین این که درباره این که کیفیت کار بازاریابی با استفاده از ویدیو باید به چه شکلی باشد که بتوان کار بازاریابی را به بهترین شکل ممکن انجام داد موضوع مهمی است و شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از ویدیو را به خوبی انجام دهید باید همیشه سعی کنید تا این موضوع را درنظر داشته باشید.


متاسفانه بسیاری از افرادی که کار بازاریابی را انجام می دهند به این موضوع توجه نمی کنند. آن ها نمی دانند که بازاریابی کردن با استفاده از ویدیو می تواند چه اثرات مهمی را بر روی کیفیت کارشان داشته باشد و یا این که می دانند ولی نمی دانند که باید چگونه این کار را انجام دهند. بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند تنها پارامتری که می تواند بر روی کیفیت کار بازاریابی با استفاده از ویدیو تاثیر داشته باشد پارامتر کیفیت ویدیویی است که آپلود می شود. همچنین بسیاری از افراد هم هستند که فکر می کنند تنها محتوای ویدیو عاملی است که باید به هنگام بازاریابی به آن توجه کرد. این در صورتی است که شما برای این که با استفاده از ویدیو یک بازاریابی موفق داشته باشید باید سعی کنید تا به تمام جنبه های این کار توجه کنید و باید سعی کنید تا با استفاده از تمام پارامترهایی که در این کار تاثیر دارد کیفیت بازاریابی را تغییر دهید. شما باید سعی کنید تا با استفاده از ویدیوهایی که آپلود می کنید نه تنها دیدگاهی را که مخاطبین و مشتریان نسبت به تجارت شما دارند تغییر دهید بلکه سعی کنید تا با استفاده از این ویدیوها کاری کنید که برند خودتان هم تغییر کند. در ادامه این پست 12 توصیه را از 12 کارآفرین موفق در این زمینه ارایه می کنیم که خواندن این توصیه ها به شما کمک کند تا بازاریابی با استفاد از ویدیو را به شکل بهتری انجام دهید و در این کار موفق تر باشید. شما با عمل کردن به این توصیه ها این توانایی را پیدا خواهید کرد که به بهترین شکل ممکن کار بازاریابی با استفاده از ویدیو را انجام دهید.

1.راستگو باشید و همان چیزی را بگویید که به آن ایمان دارید!



اولین توصیه ای که افرادی که با استفاده از ویدیو بازاریابی می کنند به شما می کنند این است که راستگو باشید و سعی کنید تا چیزهایی را بگویید که به آن ها ایمان دارید. تحقیقات نشان داده است در میان افرادی که با استفاده از ویدیو بازاریابی می کنند آن دسته از بازاریابانی که حرف های خودشان را بدون هیچ گونه تزویری می زنند و افرادی که همان چیزی را که فکر می کنند می گویند شانس بیشتری برای داشتن تعداد بیشتری از مخاطبین دارند.
فکر می کنید چرا؟
علت این است که شما در کار بازاریابی نیاز دارید تا با این افراد ارتباط برقرار کنید. در حقیقت ارتباطی که شما با این افراد برقرار می کنید نباید صرفا یک ارتباط سطحی باشد بلکه شما باید به شیوه ای کاملا عمیق با آن ها ارتباط برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بتوانید درست همان چیزی را که به آن فکر می کنید به این افراد بگویید این توانایی را پیدا خواهید کرد که به همان شکل هم در دل آن ها جای داشته باشید به این دلیل که مخاطبین و مشتریان خیلی سریع تشخیص می دهند که آیا چیزهایی که شما به آن ها می گویید از ته دلتان است و یا این که ظاهرا به این حرف ها وانمود می کنید. بنابراین در صورتی که دوست دارید تا مخاطبین بیشتری را به سمت و سوی خودتان بکشانید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که راستگو باشید و سعی کنید تا دقیقا همان چیزی را به آن ها بگویید که فکر می کنید درست است و خودتان هم به آن اعتقاد دارید و چیزی را نگویید که آن ها دوست دارند! تجارت های بسیار زیادی بوده اند که در ابتدا درباره چیزهایی با مخاطبین و مشتریان صحبت کرده اند که خودشان به آن اعتمادی و اعتقادی نداشتند ولی فکر می کردند که ممکن است مخاطبین و مشتریان از شنیدن این حرف ها خوششان بیاید. بعد از مدت کوتاهی همان مخاطبین و مشتریان وقتی که متوجه شده اند که چیزهایی که آن ها می گویند اشتباه است تجارتشان را ترک کرده اند و به این شکل حتی بخش زیادی از مشتریانی را که قبلا داشته اند از دست داده اند. بنابراین خیلی مهم است که شما بدانید که چه چیزهایی به آن ها می گویید.


2.به "تعامل میان مخاطبین و مشتریان و خودتان" توجه کنید!



شما باید به این نکته توجه کنید که باید با این مخاطبین و مشتریان تعامل داشته باشید. تحقیقات نشان داده است داشتن تعامل میان شما و مخاطبینی که دارید می تواند به شما کمک کند تا شانستان را به میزان بسیار زیادی برای این که کیفیت تجارتتان را بالا ببرید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند در صورتی که شما بتوانید میزان تعاملاتان را با مخاطبین و مشتریان بیشتر کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نیز نسبت به تجارت شما علاقه مند شوند. فراموش نکنید این که شما بخواهید یک رابطه یک طرفه با آن ها برقرار کنید مفهومی قدیمی است که دیگر برای شما کاربرد ندارد. شما به عنوان تجارتی که قرار است در سال 2021 به تجارت بپردازد و قرار است با استفاده از شیوه های جدید بازاریابی کند باید سعی کنید تا تعاملاتی دوطرفه با مخاطبین داشته باشید و این تعاملات باید خودش را در جنبه های مختلف بازاریابی از جمله جنبه بازاریابی که در آن محتوای ویدیویی وجود دارد به خوبی نشان دهد. پس سعی کنید تا به این شکل با آن ها تعامل کنید.


3.از اینفوگرافیک ها استفاده کنید!



یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن ها کاری کنید که محتوای ویدیویی که تولید می کنید برای مخاطبین جذاب تر باشد و با استفاده از این روش می توانید کاری کنید که مخاطبین توجه بسیار بیشتری به شما داشته باشند این است که از محتوای ویدیویی استفاده کنید که در آن اینفوگرافیک ها وجود دارند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است محتوای ویدیویی که در آن ها و یا در کنار آن ها از اینفوگرافیک استفاده می شود نسبت به محتوای ویدیویی که از چنین تکنیکی در آن استفاده نمی شود به میزان بسیار زیادی هم بازدیدکننده بیشتری پیدا می کند و هم این که افرادی که این ویدیوها را می بینند شانس بیشتری وجود دارد که تبدیل به مخاطبین دایمی شما شوند. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده کردن از اینفوگرافیک ها در وب سایت ها می تواند به میزان بسیار زیادی شانس شما را برای این که تعداد بازدیدکنندگان از وب سایتتان را بالاتر ببرید بیشتر کند. به عبارت دیگر وقتی که شما در وب سایتتان از اینفوگرافیک ها استفاده می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بازدیدکنندگان وب سایتتان را بیشتر کنید افزایش پیدا می کند. بنابراین سعی کنید تا در صورتی که می توانید از اینفوگرافیک هایی در کنار ویدیوهایی که پست می کنید استفاده کنید. به هنگام استفاده کردن از این اینفوگرافیک ها باید به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که استفاده از آن ها باید به شیوه ای باشد که با محتوایی که شما برای وب سایتتان تولید کرده اید مرتبط باشد به این شکل که در صورتی که این اینفوگرافیک ها مرتبط با محتوای شما نباشند با این که نسبت به هیچ استفاده نکردن تاثیر بیشتری دارد ولی با این وجود می تواند نسبت به زمانی که اینفوگرافیک هایی استفاده می کنید که مرتبط با محتوایتان باشد؛ بازدیدکننده های کمتری برای شما بوجود بیاورد.


4.به این نکته توجه داشته باشید که ویدیو در حقیقت ابزاری است که شما با استفاده از آن قصد دارید تا محتوایتان را سنگین تر کنید!



شما برای این از بازاریابی با استفاده از ویدیو استفاده می کنید که می خواهید بازاریابی خودتان را بهتر انجام دهید. به عبارت دیگر ویدیو برای شما تبدیل به ابزاری می شود که شما با استفاده از آن سعی می کنید تا بازاریابی را بهتر انجام دهید. بنابراین در صورتی که فکر می کنید استفاده از ویدیو برای بازاریابی مفهوم دیگری دارد اشتباه کرده اید! بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند استفاده کردن از محتوای ویدیویی شکل و فرم دیگری از محتوا است که البته این موضوع تا حدی درست است ولی حقیقت این است که وقتی شما از محتوای ویدیویی استافده می کنید در حقیقت می خواهید با استفاده از آن محتوای معمولی بازاریابی خودتان را بهتر و سنگین تر کنید. به عبارت دیگر باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده کردن از محتوای ویدیویی به شما کمک می کند تا محتوایی را که به شیوه غیر ویدیویی ارایه کرده اند بهتر کند. بنابراین کیفیت محتوایی که شما به صورت محتوای ویدیویی تولید می کنید نسبت به محتوایی که به صورت محتوای غیر ویدیوی تولید می کنید باید مسلما خیلی بهتر باشد. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که این موضوع را به خوبی درک می کنند تجارت هایی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در این زمینه دارند به این دلیل که آن ها می دانند استفاده کردن از ویدیو به این معنی است که شما باید سعی کنید تا کیفیت مطلب را بالاتر ببرید. به عنوان مثال در صورتی که تجارت شما فرآورده ای را تولید می کند و شما می خواهید این فرآورده را بازاریابی کنید در صورتی که محتوای ویدیویی در دسترستان وجود نداشته باشد برای این که آن را بازاریابی کنید ممکن است کارتان کمی سخت تر شود. به عنوان مثال در صورتی که محتوای ویدیوی در اختیار داشته باشید می توانید به راحتی تمام ابعاد این محصول را با استفاده از ویدیو و فیلم نشان دهید و این در حالی است که اگر چنین ابزاری نداشته باشید تنها مجبور هستید این کار را با استفاده از تصاویر بکنید که ممکن است موفق نشوید. بنابراین استفاده کردن از محتوای ویدیویی می تواند به شما کمک کند تا کیفیت محتوایی را که ارایه می کنید به میزان قابل توجهی ارتقا دهید و این خودش یکی از مهم ترین ویژگی های محتوای ویدیوی می باشد. به عبارت دیگر شما می خواهید از این محتوا استفاده کنید تا فرآورده ها و یا خدمات خودتان را نسبت به گذشته بهتر بازاریابی کنید و این یکی از مهم ترین مزیت های استفاده کردن از محتوای ویدویی می باشد.


5.ویدیوهای آموزشی ایجاد کنید!



شما باید سعی کنید تا به هنگام تولید محتوا کاری کنید که مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند راضی شوند. یکی از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید آن ها را راضی نگه دارید این است که سعی کنید تا برای آن ها ویدیوهایی تولید کنید که جنبه آموزشی دارد. تحقیقات نشان داده است که ارایه کردن ویدیوها به این شیوه می تواند به آن ها کمک کند تا نسبت به تجارت شما و کاری که انجام می دهید علاقه مند تر شوند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند افرادی که سعی می کنند تا در کنار محتوای ویدیویی که در وب سایتشان تولید می کنند فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز ارایه دهند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت در بازاریابی کردن با استفاده از ویدیو دارند. بنابراین در صورتی که شما سعی کنید تا در کنار محتوای ویدیوی که تولید می کنید فیلم های آموزشی نیز ارایه کنید می توانید انتظار داشته باشید احتمال این که تعداد مخاطبین و مشتریان بیشتری به سمت و سوی تجارت شما جلب شوند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. بنابراین سعی کنید تا محتوای ویدیوی استفاده کنید که دارای مطالب آموزشی می باشد.


6.از کلیپ های کوتاه استفاده کنید!


استفاده کردن از کلیپ های طولانی ممکن است منجر شود که مخاطبین و افرادی که قرار است در آینده مشتریان شما شوند دچار سردرگمی شوند. بنابراین بهتر است به جای این که از کلیپ های طولانی استفاده کنید از کلیپ هایی استفاده کنید که در مدت زمان کوتاه تر پیامی را که می خواهید به مخاطبین بدهند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به بازاریابان کمک کند تا شانس بیشتری را برای درگیر کردن ذهن مخاطبین و مشتریان داشته باشند و بنابراین در صورتی که شما از کلیپ های کوتاه تری برای بازاریابی استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها را بیشتر به سمت و سوی خودتان کشانده اید. تحقیقات همچنین نشان داده است که وقتی شما از کلیپ های کوتاه استفاده می کنید می توانید احساس همزادپنداری بیشتری را در مخاطبین ایجاد کنید (نسبت به زمانی که از کلیپ های طولانی مدت استفاده می کنید). استفاده کردن از کلیپ هایی که دارای مدت زیادی هستند همچنین می تواند معایب دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما از کلیپ های طولانی مدت استفاده می کنید احتمال این که بسیاری از افرادی که می خواهند به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما بیایند به دلایل مختلف این کلیپ ها را باز نکنند بیشتر می شود. به عنوان مثال بسیاری از آن ها ممکن است به اندازه کافی صبر نداشته باشند برای این که این کلیپ ها را باز کنند و یا به عنوان مثال بسیاری از آن ها ممکن است به دلیل اینترنت محدود نخواهند بخش زیادی از حجم اینترنت خودشان را صرف این کار بکنند و یا این که ممکن است احساس کنند که این کار بیهوده است و غیره. اما در کلیپ های کوتاه تمام معایبی که در بالا به آن ها اشاره شد می تواند برای شما تبدیل به مزیت شود و بنابراین شما خواهید توانست تا نتیجه لازم را از کار بازاریابی به این روش بگیرید. بنابراین تا جایی که می توانید سعی کنیدد تا از کلیپ هایی استفاده کنید که دارای اندازه کوتاهی می باشند.


7.در تولید محتوای ویدیویی خلاقانه عمل کنید!


عمل کردن به شیوه خلاقانه نیز از دیگر نکته های بسیار مهمی است که شما باید به هنگام تولید محتوای ویدیویی درنظر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است هنگامی که شما سعی می کنید تا محتوای ویدیویی را که تولید می کنید به شیوه ای خلاقانه ارایه کنید شانس شما برای موفقیت بسیار بیشتر از زمانی است که در این کار خلاقیتی به خرج نمی دهید. تجارت هایی که این کار را به شکل خلاقانه انجام می دهند نسبت به تجارت های دیگر بسیار موفق ترند به این دلیل که یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی میزان موفقیت کار بازاریابی با استفاده از ویدیو اثر داشته باشد همین خلاقیتی است که افرادی که ویدیو را خلق می کنند از آن استفاده می کنند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید این کار را به شیوه ای کاملا خلاقانه انجام دهید.


8.سادگی را فراموش نکنید و مهم ترین بخش ویدیو را در ابتدای کار قرار دهید!


شما می خواهید با استفاده از ویدیوها کار بازاریابی را به شیوه ای انجام دهید که ساده باشد. به عبارت دیگر شما می خواهید این کار را با استفاده از شیوه بیان ساده به گونه ای انجام دهید که تمام افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند بتوانند آن را درک کنند. بنابراین ساده بودن در دادن پیام یکی از مهم ترین نکته هایی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. تحقیقات نشان داده است پیام هایی که به صورت ساده به دیگران داده می شود هم از اثربخشی بالاتری برخوردار می باشند و هم این که احتمال این که مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما می آیند بیشتر آن ها را درک کنند بالاتر می رود. سعی کنید تا پیام ها را به شیوه ای کاملا ساده و بدون هیچ گونه پیچیدگی و سردرگم کردن مخاطبین بیان کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم ترین بخش این ویدیو بهتر است در ابتدای آن قرار داشته باشد. تحقیقات نشان داده است ویدیوهایی که برای مدتی ذهن مخاطبین را به سمت خودشان سرگرم می کنند و بعد از مدتی بخش عمده و اصلی ویدیو را در پایان آن قرار می دهند برای موفقیت شانس کمتری دارند. باید سعی کنید کار را به شیوه ای انجام دهید که مخاطبینی که برای اولین بار ویدیو را نگاه می کنند بتوانند در همان دقیقه ها و ثانیه های اول کار ویدیو را تماشا کنند. بنابراین بهتر است سعی کنید تا جایی که می توانید کاری کنید که مهم ترین بخش از ویدیوهایی که تولید می کنید در ابتدای این ویدیوها قرار گرفته باشد تا به این شیوه بتوانید مخاطبین و مشتریان بیشتری را جذب کنید.


9.در صورتی که برایتان مقدور است، در برخی از ویدیوهایی که پست می کنید فضای شرکتتان هم نشان دهید!


شما باید سعی کنید تا مخاطبین را به سمت خودتان بکشانید و این کار را باید به شیوه ای انجام دهید که فکر می کنید مناسب است. تحقیقات نشان داده است این روش می تواند به شما کمک کند تا رابطه ای صمیمانه تر با مخاطبین برقرار کنید. وقتی که شما در ویدیوهایی که ارسال می کنید به آن ها نشان می دهید که اتاق شرکتتان به چه شکلی است می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بیشتر با شما رابطه احساسی و عاطفی برقرار کنند. این در صورتی است که اگر شما خودتان را به آن ها نشان ندهید احتمال این که آن ها شما را نشناسند و بنابراین کمتر به شما اعتماد کنند بیشتر می شود. این موضوع ممکن است در ابتدا کم اهمیت به نظر برسد ولی وقتی که به آن توجه می کنید متوجه می شوید که اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما سعی کنید کاری کنید که آن ها شما را بهتر بشناسند و احساس کنند که جو کاری شما هم درست مانند جو کاری انسان های دیگر است و شما نیز مانند شرکت های دیگر یک شرکت هستید و افرادی همکار شما هستند ناخودآگاه بیشتر به شما اعتماد می کنند. البته فراموش نکنید آن ها این موضوع را می دانند ولی در صورتی که شما به آن ها نشان دهید که حقیقتا واقعی هستید این موضوع می تواند باعث شود که شانس شما برای این که در ناخودآگاه آن ها چنین اثراتی داشته باشید بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خودتان و تجارت خودتان داشته باشید.


10.در صورتی که تمایل دارید در ویدیوهایی که ارایه می کنید هم خودتان و هم همکارانتان را معرفی کنید!


از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از ویدیو را به خوبی انجام دهید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که از معرفی نمودن خودتان و همچنین افرادی که با شما کار می کنند غافل نشوید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که خودتان را معرفی کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نسبت به شما اعتماد بیشتری بکنند و بنابراین احتمال این که تعداد افرادی که مخاطبین و مشتریان حقیقی شما می شوند بیشتر است. همچنین می توانید علاوه بر معرفی کردن خودتان دیگران و افرادی را که همکاران شما هستند معرفی کنید. این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا برای موفقیت شانس بیشتری داشته باشید. محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند در صورتی که شما بتوانید در کنار ویدیوهایی که مربوط به کار بازاریابی است و آن ها را پست می کنید ویدیوهایی هم پست کنید که بیشتر هدفتان باشد که خودتان و افرادی را که با شما کار می کنند در این ویدیوها معرفی کنید شانستان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید بیشتر و بیشتر کرده اید. این در صورتی است که افرادی که سعی می کنند تا خودشان را مخفی کنند و صرفا می خواهند فرآورده ها و محصولات و خدماتشان را ارایه کنند افرادی هستند که شانس بسیار کمتری برای موفقیت در کار بازاریابی دارند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید و شرایط به شما اجازه می دهد از معرفی کردن خودتان و افرادی که با شما کار می کنند ابایی نداشته باشد و سعی کنید تا به این روش شانستان را برای داشتن تعداد مخاطبین بیشتر بالا ببرید.


11.به کیفیت ویدیوهایی که ارسال می کنید توجه کنید!



کیفیت ویدیوهایی که ارسال می کنید نیز از دیگر موضوعات مهمی است که شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است کیفیت ویدیوهایی که ارسال می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی موفقیت شما در کار بازاریابی داشته باشد. محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که کیفیت ویدیو یکی از عوامل بسیار مهمی است که می تواند در بسیاری از موارد برای سرنوشت کار بازاریابی کلیدی و تعیین کننده باشد. در صورتی که شما فکر می کنید می توانید کیفیت ویدیوهای خودتان را بالا ببرید باید سعی کنید تا حتما این کار را انجام دهید به این دلیل که امروزه مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند به هیچ عنوان دوست ندارند تا ویدیوهایی ببینند که دارای کیفیت پایینی می باشد. آن ها دوست دارند ویدیوهایی تماشا کنند که دارای کیفیت بالایی است و همین کیفیت بالا می تواند باعث شود که میزان درگیری آن ها در تجارت شما به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کند.
فراموش نکنید دنیای امروز دنیای ارتباطات است و در صورتی که شما بتوانید ویدیوهایی تولید کنید که به اندازه کافی از کیفیت مناسب نسبت به ویدیوهای دیگر برخوردار باشند می توانید انتظار داشته باشید که در این کار موفق می شوید و برعکس در صورتی که کیفیت ویدیوهایی که تولید می کنید پایین باشد شانس شما برای این که بتوانید در این دنیای رقابتی به موفقیت برسید کمتر می شود. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید تا ویدیوهایی تولید کنید که دارای میزان کیفیت بسیار بالایی باشند و بدانید در صورت تولید این ویدیوهاست که می توانید احتمال موفقیت خودتان را بالا و بالاتر ببرید!


12.فراموش نکنید هرچقدر بیشتر بتوانید با مخاطبین رابطه دوستانه برقرار کنید شانس شما برای موفقیت بیشتر است!


شما باید سعی کنید تا با مخاطبین و افرادی که قرار است در آینده مشتریان شما شوند رابطه ای دوستانه برقرار کنید. نباید فراموش کنید که هرچقدر که این رابطه ای که میان شما و این افراد قرار است ایجاد شود صمیمانه تر باشد شما شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی دارید. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که از تمام توانتان استفاده کنید تا با این افراد یک رابطه صمیمانه ای برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است رمز موفقیت بسیاری از تجارت هایی که با استفاده از ویدیو بازاریابی می کنند این است که آن ها می توانند یک رابطه ای کاملا دوستانه و صمیمی را با افرادی که قرار است برایشان بازاریابی کنند فراهم کنند و بنابراین در صورتی که شما بتوانید این کار را بکنید می توان شما را به عنوان یک بازاریاب موفق قلمداد کرد. بنابراین باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید رابطه ای صمیمانه با این افراد پیدا کنید و این کار را باید با استفاده از ویدیوهایی که پست می کنید انجام دهید. در صورتی که با استفاده از این ویدیوها بتوانید چنین ارتباطی را با آن ها ایجاد کنید احتمال این که یتوانید تعداد مخاطبین و مشتریانی را که به تجارت شما می پیوندند بیشتر کنید به میزان زیادی افزایش پیدا می کند در غیر این صورت یا موفق نمی شوید و یا این که مجبور می شوید برای موفقیت تلاش بسیار بیشتری بکنید (که در اکثر موارد گزینه اول محتمل تر است). بنابراین فراموش نکنید در بازاریابی ویدیویی یکی از مهم ترین نکته ها این است که سعی کنید تا با افرادی که قرار است مخاطبین و مشتریان شما شوند رابطه ای صمیمانه و دوستانه برقرار نمایید.

12 اشتباه معمول که به هنگام بازاریابی ویدیویی باید از آنها پرهیز کنید

7 تکنیک بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

12 توصیه موثر از کارآفرینان موفق برای بازاریابی کردن با ویدیو

استفاده ,ها ,بازاریابی ,کار ,مخاطبین ,داشته ,آن ها ,می کنید ,استفاده از ,است که ,با استفاده ,توانید انتظار داشته ,انتظار داشته باشید ,توجه داشته باشید ,تولید محتوای ویدیویی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

poonerayanehc مجله اینترنتی موجو نینجا هر چی کی بخوای روزهای دانشجویی مستر monasaberi077 geomatncc backlinkbug سولی موزیک madaran123